Neomejeno uživanje pri vožnji, zahvaljujoč se odlični oprijemljivosti. Nova ContiSportContact 5 – Vožnja še nikoli ni bila tako športna.
Continental je razvil pnevmatiko ContiSportContact 5, ki je primerna za športna vozila in celo I za SUV s športnimi voznimi lastnostmi. Razvojnim sodelavcem je uspelo izpeljati nov pomemben napredek v primerjavi s priljubljeno predhodnico, pnevmatiko ContiSportContact 3:
Krajša zavorna pot v vseh atmosferskih pogojih
Odlična oprijemljivost z voziščem in varnost pri vožnji skozi ovinek
Znižana poraba goriva in visok kilometrski učinek
To je bilo možno, zahvaljujoč se novi zmesi, ki se usmerja na maksimalen prenos energije in pri običajni vožnji zagotavlja nizek kotalni upor. Ta prilagodljiva zmes tekača, ki nosi ime 'BlackChilli', se elastično prilagaja aktualni vozni situaciji.
ContiSportContact 5 je na razpolago v različnih velikostih, od 17' za osebna vozila in od 18' za vozila tipa SUV. Zmogljiva pnevmatika za izjemno vodljivost in nadzor nad vozilom. Zasnovane v Nemčiji: Continental ponuja vrhunske pnevmatike, ki se odlikujejo po optimalni zavorni učinkovitosti in varnosti. Naša tehnologija Black Chilli vam zagotavlja odličen oprijem na cesti, vodljivost in varnost v zavojih. Zelo priporočljiva po oceni revije Auto Bild v testu letnih pnevmatik 2014 (dimenzije testiranih pnevmatik: 225/50 R 17 W/Y).
Doprinosi:
Krajša zavorna pot v vseh atmosferskih pogojih
Odlična oprijemljivost z voziščem in varnost med vožnjo v ovinku
Znižana poraba goriva ter visok kilometrski učinek
Nove pnevmatike SSR kupujte samo pri pooblaščenih prodajalcih!
Za pnevmatike s tehnologijo SSR run-flat povpraševanje hitro narašča. Vozniki naj obiskujejo samo izšolane prodajalce s certifikatom. Pnevmatike s tehnologijo SSR run-flat se lahko montirajo samo na vozila, ki so opremljena s sistemom za merjenje tlaka.
Uporabljata se dve tehnologiji:
Neposreden merilni sistem s senzorjem, ki je neposredno v pnevmatiki (TPMS = Tire Pressure Monitoring System).
Posreden merilni sistem, ki pridobiva signal iz sistema ABS (DDS = Deflation Detection System).
EU nalepke za pnevmatike ter razredi učinkovitosti
Uredba o označevanju pnevmatik določa zahteve glede informacij o porabi goriva, oprijemu na mokri podlagi in zunanjem kotalnem hrupu pnevmatik. Poleg tega so navedene zimske lastnosti izdelka.
Uredba EU 1222/2009, ki velja od 1. novembra 2012, je bila revidirana in jo bo s 1. majem 2021 nadomestila Uredba EU 2020/740; Od tega trenutka veljajo nove zahteve. Ocenjevalni razredi za učinkovitost porabe goriva, oprijem na mokri podlagi in zunanji hrup so bili spremenjeni, postavitev oznake EU pa je bila prilagojena. Proizvajalčeve informacije o izdelku, shranjene v zbirki podatkov EU, je mogoče pridobiti prek kode QR, ki je na nalepki. Na novo so vključene tudi informacije o oprijemu na snegu in ledu za pnevmatike, ki izpolnjujejo ta merila.
Naslednje pnevmatike so izključene iz uredbe: - pnevmatike, ki so namenjene izključno vgradnji na vozila, ki so bila prvič registrirana pred 1. oktobrom 1990 - obnovljene pnevmatike (dokler ni prišlo do ustrezne razširitve Uredbe EU 2020/740) - parkirane komercialno - Ulične pnevmatike - dirkalne pnevmatike - pnevmatike z dodatnimi napravami za izboljšanje oprijema, npr. B. Pnevmatike z žeblji – Pnevmatike za nujne primere tipa T – Pnevmatike z omejitvijo hitrosti pod 80 km/h – Pnevmatike za platišča z nazivnim premerom ≤ 254 mm ali ≥ 635 mm
Kratek pregled kriterijev in razredov ocenjevanja
poraba goriva
Poraba goriva je odvisna od kotalnega upora pnevmatik, samega vozila, voznih razmer in načina vožnje. Izmerjeni kotalni upor (koeficient kotalnega upora) pnevmatike je razdeljen v razrede A (največja učinkovitost) do E (najnižja učinkovitost).
Če je vozilo v celoti opremljeno s pnevmatikami razreda A, je možno zmanjšanje porabe do 7,5 %* v primerjavi s pnevmatikami razreda E. Pri gospodarskih vozilih je lahko celo višja. (Vir: European Commission Impact Assessment * pri merjenju v skladu s preskusnimi metodami iz Uredbe (EU) 2020/740)
Prosimo, upoštevajte: Poraba goriva je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje in jo lahko znatno zmanjšate z okolju prijazno vožnjo. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate učinkovitost goriva.
oprijem na mokri podlagi
Oprijem na mokri podlagi je razdeljen na razrede A (najkrajša zavorna pot) - E (najdaljša zavorna pot).
Če je avtomobil opremljen s pnevmatikami razreda A, se lahko v primerjavi s pnevmatikami razreda E zmanjša zavorna pot do 18 m pri zaviranju od 80 km/h (na cestišču s povprečnim oprijemom).* *Vir: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Prosimo, upoštevajte: Prometna varnost je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje. Vedno je treba upoštevati zavorno pot. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate oprijem na mokri podlagi.
Zunanji kotalni hrup
Hrup, ki ga oddaja pnevmatika, vpliva na celotno glasnost vozila in ne vpliva samo na vaše lastno udobje med vožnjo, ampak tudi na obremenitev okolja s hrupom. Na oznaki EU za pnevmatike je zunanji kotalni hrup razdeljen v 3 razrede od A (najnižji kotalni hrup) do C (najvišji kotalni hrup), merjen v decibelih (dB) in primerjan z evropskimi omejitvami emisij hrupa za zunanji kotalni hrup pnevmatik.
A Razvrstitev "A" pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike več kot 3 dB pod mejno vrednostjo EU, veljavno do leta 2016. B Razvrstitev »B« pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike do 3 dB nižji ali enak mejni vrednosti EU, veljavni do leta 2016. C Razvrstitev "C" pomeni, da je navedena mejna vrednost presežena.
Znamka
Continental
Vrsta pnevmatike
H/T Reifen
Serija modela
ContiSportContact 5 SSR
Dimension
285/45 R19 111W XL *, SUV, runflat
Širina
285
Tyre profile
45
Construction type
R
Dimenzija pnevmatik
19
Indeks nosilnosti pnevmatik
111
Indeks hitrosti
(W)
With/Without Valve (TT/TL)
Pnevmatika z zračnico
-
Ne
*Če so prikazane cene po ceniku, so to cene proizvajalcev.
**Cena je za eno pnevmatiko in vključuje DDV in stroške pošiljanja za naročene 2 ali več pnevmatik.