High-end generacija zimskih pnevmatik z izjemno moderno tehnologijo. 'Miura- ORI '3D tehnologija lamel, 4D nano dizajn spojine in mikro optimizirana ojačitev blokov tekalne plasti, združujejo zadovoljujoče zimske lastnosti z malo šuma in izjemno zmogljivost v mokrih razmerah.
ZNAČILNOSTI & PREDNOSTI
Oblikovane za smerno stabilnost, s patentirano “Miura-Ori” 3D tehnologijo lamel
4D Nano dizajn spojine
Mikro optimizirana ojačitev blokov tekalne plasti
Izjemen oprijem in zavorna zmogljivost na snegu in ledu
Odlična stabilnost v smeri na zasneženih cestah
IZDELANE ZA ZIMSKE RAZMERE NA CESTAH
Da bi bile izpolnjene visoke obremenitve in zahteve hladne sezone, so zimske pnevmatike sestavljene iz različnih visoko kakovostnih materialov in konstrukcijskih elementov.
Kot primer nova EUROWINTER HS01:
Inovativna zasnova tekalne plasti
Optimiziran oprijem tekalne plasti z utori
Povečuje učinek črpanja vode
Učinkovito in varno razprševanje vode
Učinkovita preprečitev hidroplaninga
Izjemen oprijem na snegu
Nova Miura-Ori 3D tehnologija lamel
Optimiziran oprijem tekalne plasti z utori
Prilagodljiva struktura lamel za kratke zavorne razdalje na snegu in ledu
Največja možna ojačitev lamel na robovih za optimalno stabilnost v ovinkih
Bistveno izboljšan oprijem na snegu in ledu, kot tudi bolj enakomerna obraba
EU nalepke za pnevmatike ter razredi učinkovitosti
Uredba o označevanju pnevmatik določa zahteve glede informacij o porabi goriva, oprijemu na mokri podlagi in zunanjem kotalnem hrupu pnevmatik. Poleg tega so navedene zimske lastnosti izdelka.
Uredba EU 1222/2009, ki velja od 1. novembra 2012, je bila revidirana in jo bo s 1. majem 2021 nadomestila Uredba EU 2020/740; Od tega trenutka veljajo nove zahteve. Ocenjevalni razredi za učinkovitost porabe goriva, oprijem na mokri podlagi in zunanji hrup so bili spremenjeni, postavitev oznake EU pa je bila prilagojena. Proizvajalčeve informacije o izdelku, shranjene v zbirki podatkov EU, je mogoče pridobiti prek kode QR, ki je na nalepki. Na novo so vključene tudi informacije o oprijemu na snegu in ledu za pnevmatike, ki izpolnjujejo ta merila.
Naslednje pnevmatike so izključene iz uredbe: - pnevmatike, ki so namenjene izključno vgradnji na vozila, ki so bila prvič registrirana pred 1. oktobrom 1990 - obnovljene pnevmatike (dokler ni prišlo do ustrezne razširitve Uredbe EU 2020/740) - parkirane komercialno - Ulične pnevmatike - dirkalne pnevmatike - pnevmatike z dodatnimi napravami za izboljšanje oprijema, npr. B. Pnevmatike z žeblji – Pnevmatike za nujne primere tipa T – Pnevmatike z omejitvijo hitrosti pod 80 km/h – Pnevmatike za platišča z nazivnim premerom ≤ 254 mm ali ≥ 635 mm
Kratek pregled kriterijev in razredov ocenjevanja
poraba goriva
Poraba goriva je odvisna od kotalnega upora pnevmatik, samega vozila, voznih razmer in načina vožnje. Izmerjeni kotalni upor (koeficient kotalnega upora) pnevmatike je razdeljen v razrede A (največja učinkovitost) do E (najnižja učinkovitost).
Če je vozilo v celoti opremljeno s pnevmatikami razreda A, je možno zmanjšanje porabe do 7,5 %* v primerjavi s pnevmatikami razreda E. Pri gospodarskih vozilih je lahko celo višja. (Vir: European Commission Impact Assessment * pri merjenju v skladu s preskusnimi metodami iz Uredbe (EU) 2020/740)
Prosimo, upoštevajte: Poraba goriva je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje in jo lahko znatno zmanjšate z okolju prijazno vožnjo. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate učinkovitost goriva.
oprijem na mokri podlagi
Oprijem na mokri podlagi je razdeljen na razrede A (najkrajša zavorna pot) - E (najdaljša zavorna pot).
Če je avtomobil opremljen s pnevmatikami razreda A, se lahko v primerjavi s pnevmatikami razreda E zmanjša zavorna pot do 18 m pri zaviranju od 80 km/h (na cestišču s povprečnim oprijemom).* *Vir: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Prosimo, upoštevajte: Prometna varnost je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje. Vedno je treba upoštevati zavorno pot. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate oprijem na mokri podlagi.
Zunanji kotalni hrup
Hrup, ki ga oddaja pnevmatika, vpliva na celotno glasnost vozila in ne vpliva samo na vaše lastno udobje med vožnjo, ampak tudi na obremenitev okolja s hrupom. Na oznaki EU za pnevmatike je zunanji kotalni hrup razdeljen v 3 razrede od A (najnižji kotalni hrup) do C (najvišji kotalni hrup), merjen v decibelih (dB) in primerjan z evropskimi omejitvami emisij hrupa za zunanji kotalni hrup pnevmatik.
A Razvrstitev "A" pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike več kot 3 dB pod mejno vrednostjo EU, veljavno do leta 2016. B Razvrstitev »B« pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike do 3 dB nižji ali enak mejni vrednosti EU, veljavni do leta 2016. C Razvrstitev "C" pomeni, da je navedena mejna vrednost presežena.
Znamka
Falken
Serija modela
EUROWINTER HS01
Dimension
185/55 R15 82H BLK
Širina
185
Tyre profile
55
Construction type
R
Dimenzija pnevmatik
15
Indeks nosilnosti pnevmatik
82
Indeks hitrosti
(H)
With/Without Valve (TT/TL)
Pnevmatika z zračnico
-
Ne
*Če so prikazane cene po ceniku, so to cene proizvajalcev.
**Cena je za eno pnevmatiko in vključuje DDV in stroške pošiljanja za naročene 2 ali več pnevmatik.