Vrhunska pnevmatika, ki zagotavlja krajšo zavorno pot, ko to najbolj potrebujete
Krajša zavorna pot na mokri in suhi podlagi Izjemna vodljivost Boljši izkoristek goriva
Krajša zavorna pot na mokrih in suhih cestah
S tehnologijo ActiveBraking, ki med zaviranjem povečuje naležno ploskev, si zagotovite, da boste zanesljivo ustavili svoje vozilo, kadar šteje vsak delček sekunde. Primerjalni testi z glavnimi konkurenčnimi pnevmatikami so pokazali, da pnevmatika Eagle F1 Asymmetric 2 omogoča tri metre krajšo zavorno pot na mokrih cestah in dva metra krajšo zavorno pot na suhih cestah.* * Primerjano s povprečnim rezultatom treh glavnih konkurenčnih pnevmatik. Zavorna pot od 80 km/h do 20 km/h na mokri cesti in od 100 km/h do popolne ustavitve na suhi cesti. Test je decembra 2010 izvedel TÜV SÜD Automotive, dimenzija pnevmatike: 255/40R19, testno vozilo: Audi A7, kraj: Mireval (Francija) in Garching (Nemčija), poročilo št. 76244706-1. Izjemna vodljivost
Privabite iz svojega visokozmogljivega vozila še več. Zmes z visokopovršinsko siliko zagotavlja boljši oprijem ter s tem zanesljivo vožnjo na mokrih in suhih cestah. Toga zgradba karkase povečuje natančnost krmiljenja pri hitri vožnji. Pred kratkim izbrana za tovarniško pnevmatiko na novih vozilih Mercedes-Benz CLS. Boljši izkoristek goriva
Goodyearova tehnologija FuelSaving vam pomaga zmanjšati stroške goriva in izpuste CO2 . Zaradi lahke zgradbe pnevmatika potrebuje manj energije za kotaljenje, medtem ko zmes s siliko zmanjšuje segrevanje.
EU nalepke za pnevmatike ter razredi učinkovitosti
Uredba o označevanju pnevmatik določa zahteve glede informacij o porabi goriva, oprijemu na mokri podlagi in zunanjem kotalnem hrupu pnevmatik. Poleg tega so navedene zimske lastnosti izdelka.
Uredba EU 1222/2009, ki velja od 1. novembra 2012, je bila revidirana in jo bo s 1. majem 2021 nadomestila Uredba EU 2020/740; Od tega trenutka veljajo nove zahteve. Ocenjevalni razredi za učinkovitost porabe goriva, oprijem na mokri podlagi in zunanji hrup so bili spremenjeni, postavitev oznake EU pa je bila prilagojena. Proizvajalčeve informacije o izdelku, shranjene v zbirki podatkov EU, je mogoče pridobiti prek kode QR, ki je na nalepki. Na novo so vključene tudi informacije o oprijemu na snegu in ledu za pnevmatike, ki izpolnjujejo ta merila.
Naslednje pnevmatike so izključene iz uredbe: - pnevmatike, ki so namenjene izključno vgradnji na vozila, ki so bila prvič registrirana pred 1. oktobrom 1990 - obnovljene pnevmatike (dokler ni prišlo do ustrezne razširitve Uredbe EU 2020/740) - parkirane komercialno - Ulične pnevmatike - dirkalne pnevmatike - pnevmatike z dodatnimi napravami za izboljšanje oprijema, npr. B. Pnevmatike z žeblji – Pnevmatike za nujne primere tipa T – Pnevmatike z omejitvijo hitrosti pod 80 km/h – Pnevmatike za platišča z nazivnim premerom ≤ 254 mm ali ≥ 635 mm
Kratek pregled kriterijev in razredov ocenjevanja
poraba goriva
Poraba goriva je odvisna od kotalnega upora pnevmatik, samega vozila, voznih razmer in načina vožnje. Izmerjeni kotalni upor (koeficient kotalnega upora) pnevmatike je razdeljen v razrede A (največja učinkovitost) do E (najnižja učinkovitost).
Če je vozilo v celoti opremljeno s pnevmatikami razreda A, je možno zmanjšanje porabe do 7,5 %* v primerjavi s pnevmatikami razreda E. Pri gospodarskih vozilih je lahko celo višja. (Vir: European Commission Impact Assessment * pri merjenju v skladu s preskusnimi metodami iz Uredbe (EU) 2020/740)
Prosimo, upoštevajte: Poraba goriva je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje in jo lahko znatno zmanjšate z okolju prijazno vožnjo. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate učinkovitost goriva.
oprijem na mokri podlagi
Oprijem na mokri podlagi je razdeljen na razrede A (najkrajša zavorna pot) - E (najdaljša zavorna pot).
Če je avtomobil opremljen s pnevmatikami razreda A, se lahko v primerjavi s pnevmatikami razreda E zmanjša zavorna pot do 18 m pri zaviranju od 80 km/h (na cestišču s povprečnim oprijemom).* *Vir: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Prosimo, upoštevajte: Prometna varnost je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje. Vedno je treba upoštevati zavorno pot. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate oprijem na mokri podlagi.
Zunanji kotalni hrup
Hrup, ki ga oddaja pnevmatika, vpliva na celotno glasnost vozila in ne vpliva samo na vaše lastno udobje med vožnjo, ampak tudi na obremenitev okolja s hrupom. Na oznaki EU za pnevmatike je zunanji kotalni hrup razdeljen v 3 razrede od A (najnižji kotalni hrup) do C (najvišji kotalni hrup), merjen v decibelih (dB) in primerjan z evropskimi omejitvami emisij hrupa za zunanji kotalni hrup pnevmatik.
A Razvrstitev "A" pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike več kot 3 dB pod mejno vrednostjo EU, veljavno do leta 2016. B Razvrstitev »B« pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike do 3 dB nižji ali enak mejni vrednosti EU, veljavni do leta 2016. C Razvrstitev "C" pomeni, da je navedena mejna vrednost presežena.
Znamka
Goodyear
Serija modela
Eagle F1 Asymmetric 2
Dimension
285/40 R21 109Y XL AO, SUV
Širina
285
Tyre profile
40
Construction type
R
Dimenzija pnevmatik
21
Indeks nosilnosti pnevmatik
109
Indeks hitrosti
(Y)
With/Without Valve (TT/TL)
Pnevmatika z zračnico
-
Ne
*Če so prikazane cene po ceniku, so to cene proizvajalcev.
**Cena je za eno pnevmatiko in vključuje DDV in stroške pošiljanja za naročene 2 ali več pnevmatik.