Hankook
Opomba: Cene veljajo za pnevmatike brez platišč. Tekalna plast se lahko razlikuje glede na dimenzijo pnevmatike.
Hankook

Hankook Ventus S1 Evo K107 305/25 ZR20 (97Y) XL 4PR SBL

Hankook

Hankook Ventus S1 Evo K107 305/25 ZR20 (97Y) XL 4PR SBL

Hankook - Proizvajalec pnevmatik iz Koreje, izdelek spodnjega do srednjega cenovnega razreda

Dimenzija pnevmatik
305/25 ZR20 (97Y) XL 4PR SBL 
Raspoložljivost:
Na žalost, te pnevmatike nimamo na zalogi.
Pnevmatike:
Letne pnevmatikeSo
Hitrost:
(Y): Odobreno nad 301 km/h
EAN:
8808563273297
Article Number:
R-146066
Oznake pnevmatik / razredi učinkovitosti:
DEX:
Za vprašanja ali morebitne pripombe nas kontaktirajte na support​@tirendo.si
Na žalost, te pnevmatike nimamo na zalogi.
Cena za izdelek z vključenim DDV
Brezplačna dostava*
Čas dostave 3 - 7 delovnih dni
14 dni vračilna politika**
Veliko montažnih partnerjev

Dodajte izdelek za primerjavo

  • Opis
  • Oznake pnevmatik
  • Tehnične specifikacije

Valoviti zunanji vzdolžni žlebovi in različni stranski koti za izjemno obnašanje pnevmatike na cesti. Zaviranje na suhi in mokri površini: bolj učinkovito zaviranje po zaslugi vzdolžne trdnosti tekalne plasti. Nova zmes izredno razpršljivega silicijevega oksida: nova formula visoko razpršljivega silicijevega oksida in prvič uporabljen postopek mešanja sta omogočila ta izjemen oprijem in popolno energetsko učinkovitost. Struktura pnevmatike Brezšivna noga in popolno tesnjenje: izboljša stabilnost pri veliki hitrosti in udobje med vožnjo ter izpopolni vodljivost in vzdržljivost. Široki jekleni pasovi, ki odlično prenašajo pritisk, in dvojna brezšivna vrhnja plast: močnejša tekalna plast za boljšo vodljivost in dolgo življenjsko dobo, večja enotnost za popolno udobje med vožnjo in optimalno vzdržljivost. Zaščita platišča: boljša zaščita pred sunki in praskami.

EU nalepke za pnevmatike ter razredi učinkovitosti

Uredba o označevanju pnevmatik določa zahteve glede informacij o porabi goriva, oprijemu na mokri podlagi in zunanjem kotalnem hrupu pnevmatik. Poleg tega so navedene zimske lastnosti izdelka.

Uredba EU 1222/2009, ki velja od 1. novembra 2012, je bila revidirana in jo bo s 1. majem 2021 nadomestila Uredba EU 2020/740; Od tega trenutka veljajo nove zahteve. Ocenjevalni razredi za učinkovitost porabe goriva, oprijem na mokri podlagi in zunanji hrup so bili spremenjeni, postavitev oznake EU pa je bila prilagojena. Proizvajalčeve informacije o izdelku, shranjene v zbirki podatkov EU, je mogoče pridobiti prek kode QR, ki je na nalepki. Na novo so vključene tudi informacije o oprijemu na snegu in ledu za pnevmatike, ki izpolnjujejo ta merila.

Naslednje pnevmatike so izključene iz uredbe: - pnevmatike, ki so namenjene izključno vgradnji na vozila, ki so bila prvič registrirana pred 1. oktobrom 1990 - obnovljene pnevmatike (dokler ni prišlo do ustrezne razširitve Uredbe EU 2020/740) - parkirane komercialno - Ulične pnevmatike - dirkalne pnevmatike - pnevmatike z dodatnimi napravami za izboljšanje oprijema, npr. B. Pnevmatike z žeblji – Pnevmatike za nujne primere tipa T – Pnevmatike z omejitvijo hitrosti pod 80 km/h – Pnevmatike za platišča z nazivnim premerom ≤ 254 mm ali ≥ 635 mm

Kratek pregled kriterijev in razredov ocenjevanja

poraba goriva

Poraba goriva je odvisna od kotalnega upora pnevmatik, samega vozila, voznih razmer in načina vožnje. Izmerjeni kotalni upor (koeficient kotalnega upora) pnevmatike je razdeljen v razrede A (največja učinkovitost) do E (najnižja učinkovitost).

Če je vozilo v celoti opremljeno s pnevmatikami razreda A, je možno zmanjšanje porabe do 7,5 %* v primerjavi s pnevmatikami razreda E. Pri gospodarskih vozilih je lahko celo višja.
(Vir: European Commission Impact Assessment
* pri merjenju v skladu s preskusnimi metodami iz Uredbe (EU) 2020/740)

Prosimo, upoštevajte:
Poraba goriva je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje in jo lahko znatno zmanjšate z okolju prijazno vožnjo. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate učinkovitost goriva.

oprijem na mokri podlagi

Oprijem na mokri podlagi je razdeljen na razrede A (najkrajša zavorna pot) - E (najdaljša zavorna pot).

Če je avtomobil opremljen s pnevmatikami razreda A, se lahko v primerjavi s pnevmatikami razreda E zmanjša zavorna pot do 18 m pri zaviranju od 80 km/h (na cestišču s povprečnim oprijemom).*
*Vir: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Prosimo, upoštevajte:
Prometna varnost je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje. Vedno je treba upoštevati zavorno pot. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate oprijem na mokri podlagi.

Zunanji kotalni hrup

Hrup, ki ga oddaja pnevmatika, vpliva na celotno glasnost vozila in ne vpliva samo na vaše lastno udobje med vožnjo, ampak tudi na obremenitev okolja s hrupom. Na oznaki EU za pnevmatike je zunanji kotalni hrup razdeljen v 3 razrede od A (najnižji kotalni hrup) do C (najvišji kotalni hrup), merjen v decibelih (dB) in primerjan z evropskimi omejitvami emisij hrupa za zunanji kotalni hrup pnevmatik.

A
Razvrstitev "A" pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike več kot 3 dB pod mejno vrednostjo EU, veljavno do leta 2016.
B
Razvrstitev »B« pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike do 3 dB nižji ali enak mejni vrednosti EU, veljavni do leta 2016.
C
Razvrstitev "C" pomeni, da je navedena mejna vrednost presežena.

Znamka Hankook
Serija modela Ventus S1 Evo K107
Dimension 305/25 ZR20 (97Y) XL 4PR SBL
Širina 305
Tyre profile 25
Construction type ZR
Dimenzija pnevmatik 20
Indeks nosilnosti pnevmatik 97
Indeks hitrosti ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Pnevmatika z zračnico
- Ne
*Cena je za eno pnevmatiko in vključuje DDV in stroške pošiljanja.
**Razen pri kompletnih kolesih

Novice

Prejmite novice in informacije o pnevmatikah, ponudbah in tekmovanjih

Uporabljamo cookies. Z uporabo te spletne strani se strinjate z njihovo uporabo.
OK