Inovativna zmes za varnost v vseh zimskih pogojih (1,2,3)
Gumena zmes za maksimalen oprijem omogoča prilagodljivost in zajedanje v podlago, pri vseh temperaturah.
Togi bloki dezena s poševnimi robovi za optimalno varnost na suhi podlagi (2).
Togi bloki dezena s poševnimi robovi za boljše zavorne zmogljivosti na suhi podlagi.
Edinstven dezen za mobilnost na snegu od prvega do zadnjega kilometra (4) in optimalno življenjsko dobo (6)
- Edinstven, vzdržljiv dezen v obliki črke V za maksimalen učinek zajedanja v sneg od prvega do zadnjega kilometra.
- Optimalna zmogljivost življenjske dobe zaradi visoke trdnosti blokov dezena.
Visoko zmogljive lamele za varnost v letnih razmerah (1,2) in mobilnost na snegu od prvega do zadnjega kilometra (4)
-Samozapirajoče se 3D lamele z globino do dna dezena za učinkovit oprijem na suhem dolgotrajno mobilnost na snegu
- Ko se pnevmatika obrabi, se pojavijo odprti utori, ki omogočajo dolgotrajnost vleke na zasneženih cestah.
(1) MICHELIN CrossClimate+ ima enake zmogljivosti pri zaviranju na suhi podlagi kot MICHELIN CrossClimate (Testi v izvedbi TÜV SÜD Product Service, na zahtevo Michelina v septembru 2016, dimenzija 205/55 R16, z vozilom VW Golf 7). MICHELIN CrossClimate ima podobne zmogljivosti pri zaviranju na suhi podlagi kakor referenčna pnevmatika za letne razmere (primerjalni test v izvedbi AutoBilda za dimenzijo 205/55 R16, objavljeno 30. septembra 2016.)
(2) Razred «B» po evropskem označevanju za zaviranje na mokri podlagi.
(3) 3PMSF (3 Peaks Mountain Snow Flake; 3 vrhovi gora s snežinko) certifikat. IN / ALI
(4) Testi v izvedbi TestWorlda, na zahtevo Michelina v juliju 2016, za dimenzijo 205/55 R16 z vozilom VW Golf 7, primerjava s pnevmatikami GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 in PIRELLI Cinturato All Season. Obrabljene pomeni 2,1 mm ostanka globine profila in obrabljene do približno polovice pomeni 4 mm ostanka globine profila.
EU nalepke za pnevmatike ter razredi učinkovitosti
Uredba o označevanju pnevmatik določa zahteve glede informacij o porabi goriva, oprijemu na mokri podlagi in zunanjem kotalnem hrupu pnevmatik. Poleg tega so navedene zimske lastnosti izdelka.
Uredba EU 1222/2009, ki velja od 1. novembra 2012, je bila revidirana in jo bo s 1. majem 2021 nadomestila Uredba EU 2020/740; Od tega trenutka veljajo nove zahteve. Ocenjevalni razredi za učinkovitost porabe goriva, oprijem na mokri podlagi in zunanji hrup so bili spremenjeni, postavitev oznake EU pa je bila prilagojena. Proizvajalčeve informacije o izdelku, shranjene v zbirki podatkov EU, je mogoče pridobiti prek kode QR, ki je na nalepki. Na novo so vključene tudi informacije o oprijemu na snegu in ledu za pnevmatike, ki izpolnjujejo ta merila.
Naslednje pnevmatike so izključene iz uredbe: - pnevmatike, ki so namenjene izključno vgradnji na vozila, ki so bila prvič registrirana pred 1. oktobrom 1990 - obnovljene pnevmatike (dokler ni prišlo do ustrezne razširitve Uredbe EU 2020/740) - parkirane komercialno - Ulične pnevmatike - dirkalne pnevmatike - pnevmatike z dodatnimi napravami za izboljšanje oprijema, npr. B. Pnevmatike z žeblji – Pnevmatike za nujne primere tipa T – Pnevmatike z omejitvijo hitrosti pod 80 km/h – Pnevmatike za platišča z nazivnim premerom ≤ 254 mm ali ≥ 635 mm
Kratek pregled kriterijev in razredov ocenjevanja
poraba goriva
Poraba goriva je odvisna od kotalnega upora pnevmatik, samega vozila, voznih razmer in načina vožnje. Izmerjeni kotalni upor (koeficient kotalnega upora) pnevmatike je razdeljen v razrede A (največja učinkovitost) do E (najnižja učinkovitost).
Če je vozilo v celoti opremljeno s pnevmatikami razreda A, je možno zmanjšanje porabe do 7,5 %* v primerjavi s pnevmatikami razreda E. Pri gospodarskih vozilih je lahko celo višja. (Vir: European Commission Impact Assessment * pri merjenju v skladu s preskusnimi metodami iz Uredbe (EU) 2020/740)
Prosimo, upoštevajte: Poraba goriva je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje in jo lahko znatno zmanjšate z okolju prijazno vožnjo. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate učinkovitost goriva.
oprijem na mokri podlagi
Oprijem na mokri podlagi je razdeljen na razrede A (najkrajša zavorna pot) - E (najdaljša zavorna pot).
Če je avtomobil opremljen s pnevmatikami razreda A, se lahko v primerjavi s pnevmatikami razreda E zmanjša zavorna pot do 18 m pri zaviranju od 80 km/h (na cestišču s povprečnim oprijemom).* *Vir: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Prosimo, upoštevajte: Prometna varnost je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje. Vedno je treba upoštevati zavorno pot. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate oprijem na mokri podlagi.
Zunanji kotalni hrup
Hrup, ki ga oddaja pnevmatika, vpliva na celotno glasnost vozila in ne vpliva samo na vaše lastno udobje med vožnjo, ampak tudi na obremenitev okolja s hrupom. Na oznaki EU za pnevmatike je zunanji kotalni hrup razdeljen v 3 razrede od A (najnižji kotalni hrup) do C (najvišji kotalni hrup), merjen v decibelih (dB) in primerjan z evropskimi omejitvami emisij hrupa za zunanji kotalni hrup pnevmatik.
A Razvrstitev "A" pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike več kot 3 dB pod mejno vrednostjo EU, veljavno do leta 2016. B Razvrstitev »B« pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike do 3 dB nižji ali enak mejni vrednosti EU, veljavni do leta 2016. C Razvrstitev "C" pomeni, da je navedena mejna vrednost presežena.
Znamka
Michelin
Serija modela
CrossClimate +
Dimension
225/40 R18 92Y XL
Širina
225
Tyre profile
40
Construction type
R
Dimenzija pnevmatik
18
Indeks nosilnosti pnevmatik
92
Indeks hitrosti
(Y)
With/Without Valve (TT/TL)
Pnevmatika z zračnico
-
Ne
*Cena je za eno pnevmatiko in vključuje DDV in stroške pošiljanja za naročene 2 ali več pnevmatik.