Vaša samozavestna izbira za vsakodnevno vožnjo z odlično varnostjo in dolgo življenjsko dobo , ki skrbi za vašo varnost in varnost vaših sopotnikov kilometer za kilometrom.
Letna pnevmatika MICHELIN za varnost, narejena, da traja
Bodite varni na mokrih cestah od prvega do zadnjega kilometra
Odličnost življenjske dobe
Primerna tudi za vaš EV za izboljšanje vaše vozne izkušnje
Varnost, ki traja na mokrih cestah. Pnevmatika MICHELIN Primacy 5 v primerjavi s svojo predhodnico nudi 4 % krajšo zavorno pot na mokri podlagi, ko je nova, in ohranja enako zmogljivost, ko je obrabljena; to pomeni varnejšo vsakodnevno vožnjo za vas in vašo družino. Prav tako si je prislužila razred A za oprijem na mokri podlagi po evropskem označevanju. Naslednja generacija tehnologij MICHELIN EverGrip in MICHELIN EverTread ima zmogljivo optimizirano skulpturo in nov vzorec tekalne plasti, ki traja in ki pomaga optimizirati odvajanje vode. S tem je zagotovljena odlična zmogljivost zaviranja na mokri podlagi od prvega do zadnjega kilometra brez ogrožanja življenjske dobe pnevmatike.
Odličnost življenjske dobe. Uživajte v dolgi življenjski dobi pnevmatik, ki jo potrebujete, z varnostjo, ki jo zahtevate. Pnevmatika MICHELIN Primacy 5 zagotavlja 18 % več prevoženih kilometrov v primerjavi s svojo predhodnico. Uporabljena je tehnologija MaxTouch za maksimiranje stika s cestiščem in enakomerno porazdelitev sil pospeševanja, zaviranja in zavijanja za zagotavljanje daljše življenjske dobe tekalne plasti brez ogrožanja varnosti. Nova MICHELINOVA patentirana zmes tekalne plasti podaljša življenjsko dobo pnevmatike in odpornost proti obrabi.
Primerno tudi za vaše EV. Pnevmatika MICHELIN Primacy 5 je optimizirana tudi za izpolnjevanje posebnih zahtev električnih vozil. Visoko zmogljiva gumena zmes tekalne plasti, ki jo je razvil Michelin, zmanjšuje kotalni upor za nižjo porabo energije, kar je ključnega pomena za podaljšanje dosega baterije električnega vozila. Z daljšo življenjsko dobo in novo zasnovo dezena za zmanjšanje hrupa, ki je veliko bolj opazen v EV, bo pnevmatika MICHELIN Primacy 5 izboljšala vašo vozno izkušnjo z več udobja.
EU nalepke za pnevmatike ter razredi učinkovitosti
Uredba o označevanju pnevmatik določa zahteve glede informacij o porabi goriva, oprijemu na mokri podlagi in zunanjem kotalnem hrupu pnevmatik. Poleg tega so navedene zimske lastnosti izdelka.
Uredba EU 1222/2009, ki velja od 1. novembra 2012, je bila revidirana in jo bo s 1. majem 2021 nadomestila Uredba EU 2020/740; Od tega trenutka veljajo nove zahteve. Ocenjevalni razredi za učinkovitost porabe goriva, oprijem na mokri podlagi in zunanji hrup so bili spremenjeni, postavitev oznake EU pa je bila prilagojena. Proizvajalčeve informacije o izdelku, shranjene v zbirki podatkov EU, je mogoče pridobiti prek kode QR, ki je na nalepki. Na novo so vključene tudi informacije o oprijemu na snegu in ledu za pnevmatike, ki izpolnjujejo ta merila.
Naslednje pnevmatike so izključene iz uredbe: - pnevmatike, ki so namenjene izključno vgradnji na vozila, ki so bila prvič registrirana pred 1. oktobrom 1990 - obnovljene pnevmatike (dokler ni prišlo do ustrezne razširitve Uredbe EU 2020/740) - parkirane komercialno - Ulične pnevmatike - dirkalne pnevmatike - pnevmatike z dodatnimi napravami za izboljšanje oprijema, npr. B. Pnevmatike z žeblji – Pnevmatike za nujne primere tipa T – Pnevmatike z omejitvijo hitrosti pod 80 km/h – Pnevmatike za platišča z nazivnim premerom ≤ 254 mm ali ≥ 635 mm
Kratek pregled kriterijev in razredov ocenjevanja
poraba goriva
Poraba goriva je odvisna od kotalnega upora pnevmatik, samega vozila, voznih razmer in načina vožnje. Izmerjeni kotalni upor (koeficient kotalnega upora) pnevmatike je razdeljen v razrede A (največja učinkovitost) do E (najnižja učinkovitost).
Če je vozilo v celoti opremljeno s pnevmatikami razreda A, je možno zmanjšanje porabe do 7,5 %* v primerjavi s pnevmatikami razreda E. Pri gospodarskih vozilih je lahko celo višja. (Vir: European Commission Impact Assessment * pri merjenju v skladu s preskusnimi metodami iz Uredbe (EU) 2020/740)
Prosimo, upoštevajte: Poraba goriva je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje in jo lahko znatno zmanjšate z okolju prijazno vožnjo. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate učinkovitost goriva.
oprijem na mokri podlagi
Oprijem na mokri podlagi je razdeljen na razrede A (najkrajša zavorna pot) - E (najdaljša zavorna pot).
Če je avtomobil opremljen s pnevmatikami razreda A, se lahko v primerjavi s pnevmatikami razreda E zmanjša zavorna pot do 18 m pri zaviranju od 80 km/h (na cestišču s povprečnim oprijemom).* *Vir: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Prosimo, upoštevajte: Prometna varnost je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje. Vedno je treba upoštevati zavorno pot. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate oprijem na mokri podlagi.
Zunanji kotalni hrup
Hrup, ki ga oddaja pnevmatika, vpliva na celotno glasnost vozila in ne vpliva samo na vaše lastno udobje med vožnjo, ampak tudi na obremenitev okolja s hrupom. Na oznaki EU za pnevmatike je zunanji kotalni hrup razdeljen v 3 razrede od A (najnižji kotalni hrup) do C (najvišji kotalni hrup), merjen v decibelih (dB) in primerjan z evropskimi omejitvami emisij hrupa za zunanji kotalni hrup pnevmatik.
A Razvrstitev "A" pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike več kot 3 dB pod mejno vrednostjo EU, veljavno do leta 2016. B Razvrstitev »B« pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike do 3 dB nižji ali enak mejni vrednosti EU, veljavni do leta 2016. C Razvrstitev "C" pomeni, da je navedena mejna vrednost presežena.