Ultrac Vorti R je Vredesteinova najbolj športna izjemno zmogljiva letna pnevmatika do zdaj. V primerjavi s pnevmatiko Ultrac Vorti je pri pnevmatiki Ultrac Vorti R poudarek na zagotavljanju oprijema in natančne vožnje pri najzmogljivejših avtomobilih. Pnevmatika ohranja oprijem pri višjih temperaturah, tudi pri zavijanju, in je izjemno stabilna pri višjih hitrostih, zato je idealna spremljevalka za športne avtomobile s štirikolesnim pogonom ali pogonom na zadnji kolesi, ki od pnevmatik zahtevajo največ.
Pnevmatika Ultrac Vorti R je bila razvita v tesnem sodelovanju z italijanskim oblikovalskim podjetjem Giugiaro, karbonske podrobnosti v bočnici pnevmatike in v profilu pa so značilnosti, edinstvene za to pnevmatiko. Na voljo je v več velikostih, ki so bile posebej optimirane za zadnjo os. Vključuje prilagojen kot vezi in še nižje zračno razmerje z dodatnim poudarkom na zagotavljanju oprijema na suhih cestiščih (večino vode na mokrih cestiščih odvedeta sprednji pnevmatiki).
Značilnost:
optimirana zmes profila iz več smol
širok profil z ravno površino za izjemno širok stik s cestiščem
pazljivo zasnovani 3D-žlebovi
posebej za zadnjo os zasnovana pnevmatika z dodatnim obodnim žlebom, nizkim zračnim razmerjem in prilagojenim kotom vezi
profil in bočnica, ki ju je zasnovala družba Giugiaro
asimetričen profil
Prednost:
ohranja oprijem pri višjih temperaturah pnevmatike
odličen oprijem in stabilnost
izboljšano zaviranje
tišja vožnja
optimirano ravnovesje med sprednjo in zadnjo osjo za izboljšan oprijem in hlajenje
edinstven in športen videz
stabilen zunanji rob za boljši oprijem pri ekstremnih zavojih
EU nalepke za pnevmatike ter razredi učinkovitosti
Uredba o označevanju pnevmatik določa zahteve glede informacij o porabi goriva, oprijemu na mokri podlagi in zunanjem kotalnem hrupu pnevmatik. Poleg tega so navedene zimske lastnosti izdelka.
Uredba EU 1222/2009, ki velja od 1. novembra 2012, je bila revidirana in jo bo s 1. majem 2021 nadomestila Uredba EU 2020/740; Od tega trenutka veljajo nove zahteve. Ocenjevalni razredi za učinkovitost porabe goriva, oprijem na mokri podlagi in zunanji hrup so bili spremenjeni, postavitev oznake EU pa je bila prilagojena. Proizvajalčeve informacije o izdelku, shranjene v zbirki podatkov EU, je mogoče pridobiti prek kode QR, ki je na nalepki. Na novo so vključene tudi informacije o oprijemu na snegu in ledu za pnevmatike, ki izpolnjujejo ta merila.
Naslednje pnevmatike so izključene iz uredbe: - pnevmatike, ki so namenjene izključno vgradnji na vozila, ki so bila prvič registrirana pred 1. oktobrom 1990 - obnovljene pnevmatike (dokler ni prišlo do ustrezne razširitve Uredbe EU 2020/740) - parkirane komercialno - Ulične pnevmatike - dirkalne pnevmatike - pnevmatike z dodatnimi napravami za izboljšanje oprijema, npr. B. Pnevmatike z žeblji – Pnevmatike za nujne primere tipa T – Pnevmatike z omejitvijo hitrosti pod 80 km/h – Pnevmatike za platišča z nazivnim premerom ≤ 254 mm ali ≥ 635 mm
Kratek pregled kriterijev in razredov ocenjevanja
poraba goriva
Poraba goriva je odvisna od kotalnega upora pnevmatik, samega vozila, voznih razmer in načina vožnje. Izmerjeni kotalni upor (koeficient kotalnega upora) pnevmatike je razdeljen v razrede A (največja učinkovitost) do E (najnižja učinkovitost).
Če je vozilo v celoti opremljeno s pnevmatikami razreda A, je možno zmanjšanje porabe do 7,5 %* v primerjavi s pnevmatikami razreda E. Pri gospodarskih vozilih je lahko celo višja. (Vir: European Commission Impact Assessment * pri merjenju v skladu s preskusnimi metodami iz Uredbe (EU) 2020/740)
Prosimo, upoštevajte: Poraba goriva je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje in jo lahko znatno zmanjšate z okolju prijazno vožnjo. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate učinkovitost goriva.
oprijem na mokri podlagi
Oprijem na mokri podlagi je razdeljen na razrede A (najkrajša zavorna pot) - E (najdaljša zavorna pot).
Če je avtomobil opremljen s pnevmatikami razreda A, se lahko v primerjavi s pnevmatikami razreda E zmanjša zavorna pot do 18 m pri zaviranju od 80 km/h (na cestišču s povprečnim oprijemom).* *Vir: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Prosimo, upoštevajte: Prometna varnost je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje. Vedno je treba upoštevati zavorno pot. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate oprijem na mokri podlagi.
Zunanji kotalni hrup
Hrup, ki ga oddaja pnevmatika, vpliva na celotno glasnost vozila in ne vpliva samo na vaše lastno udobje med vožnjo, ampak tudi na obremenitev okolja s hrupom. Na oznaki EU za pnevmatike je zunanji kotalni hrup razdeljen v 3 razrede od A (najnižji kotalni hrup) do C (najvišji kotalni hrup), merjen v decibelih (dB) in primerjan z evropskimi omejitvami emisij hrupa za zunanji kotalni hrup pnevmatik.
A Razvrstitev "A" pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike več kot 3 dB pod mejno vrednostjo EU, veljavno do leta 2016. B Razvrstitev »B« pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike do 3 dB nižji ali enak mejni vrednosti EU, veljavni do leta 2016. C Razvrstitev "C" pomeni, da je navedena mejna vrednost presežena.
Znamka
Vredestein
Serija modela
Ultrac Vorti R
Dimension
305/30 ZR20 (103Y) XL
Širina
305
Tyre profile
30
Construction type
ZR
Dimenzija pnevmatik
20
Indeks nosilnosti pnevmatik
103
Indeks hitrosti
((Y))
With/Without Valve (TT/TL)
Pnevmatika z zračnico
-
Ne
*Cena je za eno pnevmatiko in vključuje DDV in stroške pošiljanja za naročene 2 ali več pnevmatik.