Maksimalno zaviranje na mokrem in obenem več prevoženih kilometrov po zaslugi gumenih zmesi s siliko
Več prevoženih kilometrov zaradi zmogljive naležne ploskve, ki obenem ponuja visoko raven udobja
Športna vožnja z vsakim avtomobilom po zaslugi zasnove profila, ki zagotavlja odlično vodljivost
Maksimalno zaviranje na mokrem in obenem več prevoženih kilometrov po zaslugi gumenih zmesi s siliko. Kristali silike v gumeni zmesi omogočajo vrhunsko zavorno učinkovitost, zlasti na mokri cesti. Pnevmatika zagotavlja izjemno varnost in obenem dosega več prevoženih kilometrov, kar pomeni, da pnevmatika uspešno rešuje konflikt, s katerim se proizvajalci srečujejo pri razvoju pnevmatik.
Več prevoženih kilometrov zaradi zmogljive naležne ploskve, ki ponuja visoko raven udobja. Polimerna gumena zmes, zasnovana za manjšo obrabo, poskrbi za izjemno, več kot 15-odstotno izboljšanje števila prevoženih kilometrov. Ob tem enakomerno tog profil izboljša udobje vožnje in število prevoženih kilometrov ter zmanjša kotalni hrup.
Športna vožnja z vsakim avtomobilom po zaslugi zasnove profila, ki zagotavlja odlično vodljivost. Napredna zasnova z velikimi profilnimi bloki zagotavlja maksimalen nadzor nad vozilom in stabilnost bočnega vodenja. Asimetrična geometrija profilnih reber poskrbi za boljši oprijem med delovanjem bočnih sil.
EU nalepke za pnevmatike ter razredi učinkovitosti
Uredba o označevanju pnevmatik določa zahteve glede informacij o porabi goriva, oprijemu na mokri podlagi in zunanjem kotalnem hrupu pnevmatik. Poleg tega so navedene zimske lastnosti izdelka.
Uredba EU 1222/2009, ki velja od 1. novembra 2012, je bila revidirana in jo bo s 1. majem 2021 nadomestila Uredba EU 2020/740; Od tega trenutka veljajo nove zahteve. Ocenjevalni razredi za učinkovitost porabe goriva, oprijem na mokri podlagi in zunanji hrup so bili spremenjeni, postavitev oznake EU pa je bila prilagojena. Proizvajalčeve informacije o izdelku, shranjene v zbirki podatkov EU, je mogoče pridobiti prek kode QR, ki je na nalepki. Na novo so vključene tudi informacije o oprijemu na snegu in ledu za pnevmatike, ki izpolnjujejo ta merila.
Naslednje pnevmatike so izključene iz uredbe: - pnevmatike, ki so namenjene izključno vgradnji na vozila, ki so bila prvič registrirana pred 1. oktobrom 1990 - obnovljene pnevmatike (dokler ni prišlo do ustrezne razširitve Uredbe EU 2020/740) - parkirane komercialno - Ulične pnevmatike - dirkalne pnevmatike - pnevmatike z dodatnimi napravami za izboljšanje oprijema, npr. B. Pnevmatike z žeblji – Pnevmatike za nujne primere tipa T – Pnevmatike z omejitvijo hitrosti pod 80 km/h – Pnevmatike za platišča z nazivnim premerom ≤ 254 mm ali ≥ 635 mm
Kratek pregled kriterijev in razredov ocenjevanja
poraba goriva
Poraba goriva je odvisna od kotalnega upora pnevmatik, samega vozila, voznih razmer in načina vožnje. Izmerjeni kotalni upor (koeficient kotalnega upora) pnevmatike je razdeljen v razrede A (največja učinkovitost) do E (najnižja učinkovitost).
Če je vozilo v celoti opremljeno s pnevmatikami razreda A, je možno zmanjšanje porabe do 7,5 %* v primerjavi s pnevmatikami razreda E. Pri gospodarskih vozilih je lahko celo višja. (Vir: European Commission Impact Assessment * pri merjenju v skladu s preskusnimi metodami iz Uredbe (EU) 2020/740)
Prosimo, upoštevajte: Poraba goriva je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje in jo lahko znatno zmanjšate z okolju prijazno vožnjo. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate učinkovitost goriva.
oprijem na mokri podlagi
Oprijem na mokri podlagi je razdeljen na razrede A (najkrajša zavorna pot) - E (najdaljša zavorna pot).
Če je avtomobil opremljen s pnevmatikami razreda A, se lahko v primerjavi s pnevmatikami razreda E zmanjša zavorna pot do 18 m pri zaviranju od 80 km/h (na cestišču s povprečnim oprijemom).* *Vir: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Prosimo, upoštevajte: Prometna varnost je v veliki meri odvisna od vašega načina vožnje. Vedno je treba upoštevati zavorno pot. Tlak v pnevmatikah je treba redno preverjati, da izboljšate oprijem na mokri podlagi.
Zunanji kotalni hrup
Hrup, ki ga oddaja pnevmatika, vpliva na celotno glasnost vozila in ne vpliva samo na vaše lastno udobje med vožnjo, ampak tudi na obremenitev okolja s hrupom. Na oznaki EU za pnevmatike je zunanji kotalni hrup razdeljen v 3 razrede od A (najnižji kotalni hrup) do C (najvišji kotalni hrup), merjen v decibelih (dB) in primerjan z evropskimi omejitvami emisij hrupa za zunanji kotalni hrup pnevmatik.
A Razvrstitev "A" pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike več kot 3 dB pod mejno vrednostjo EU, veljavno do leta 2016. B Razvrstitev »B« pomeni, da je zunanji kotalni hrup pnevmatike do 3 dB nižji ali enak mejni vrednosti EU, veljavni do leta 2016. C Razvrstitev "C" pomeni, da je navedena mejna vrednost presežena.
Znamka
Continental
Serija modela
PremiumContact 6
Dimension
225/50 R17 94V
Širina
225
Tyre profile
50
Construction type
R
Dimenzija pnevmatik
17
Indeks nosilnosti pnevmatik
94
Indeks hitrosti
(V)
With/Without Valve (TT/TL)
Pnevmatika z zračnico
-
Ne
*Cena je za eno pnevmatiko in vključuje DDV in stroške pošiljanja za naročene 2 ali več pnevmatik.